Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

Ατια σε πίνακες τέχνης


Α.Τ.Ι.Α. ΣΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΕΧΝΗΣ

Πολύς λόγος γείνετε τον τελευταίο καιρό για την παρουσία ''UFO'' σε πίνακες της αναγέννησης. Όλα ξεκίνησαν απο τούς ισχυρισμούς του Ιταλού αρχαιολόγου Roberto Volterri, ο οποίος ισχυρίζεται ότι σε κλασικά έργα Ιταλών ζωγράφων του 15ου αιώνα, απεικονίζονται ιπτάμενα αντικείμενα, πανομοιότυπα ιπτάμενων δίσκων.

Είναι ορθή όμως η άποψη του Roberto Volterri στο θέμα των UFO;

Υπάρχουν όντως Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενα Αντικείμενα (ΑΤΙΑ) ή UFΟ η πολλές φορές η φαντασία υπερσκελίζει την πραγματικότητα παρουσιάζοντας ακομα και μια νεφέλη με πρώσοπα Αγγέλων σαν UFO;

Φυσικά υπάρχει και ο αντίλογος στους ισχυρισμούς του Ιταλού αρχαιολόγου. 

Ο Martin Kemp, καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, ισχυρίζεται απ’ τη μεριά του ότι, τα υποτιθέμενα UFO δεν είναι παρά αναπαραστάσεις ουράνιων και ιερών δυνάμεων που οι αναγεννησιακοί ζωγράφοι συνήθιζαν να απεικονίζουν στους πίνακές τους που έτσι κι αλλιώς χαρακτηρίζονται από έντονη θρησκευτικότητα.






















Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του πίνακα “ The Madonna and St John” του Fra Filippo Lippi (1406-1469) που βρίσκεται σήμερα στο the Palazzo Vecchio της Φλωρεντίας. Πίσω από την εικόνα της Παρθένου εμφανίζεται κάτι σαν ιπτάμενος δίσκος.

Μεγενθύνωντας την εικόνα έχουμε καλύτερη άποψη επι του θέματος.
*(Κάντε κλίκ στην είκονα για μεγένθυση)


Aν μελετίσει κανείς τα ''χαρακτιριστηκά'' της εποχής της σε κλασικά έργα Ιταλών ζωγράφων του 15ου αιώνα,βλέπει πώς κυρίαρχη ειναι η τάση να παρουσιάζονται
''νεφέλες'' σε έργα τους δείχνωντας έτσι την παρουσία ουράνιων Θεικών δυνάμεων.

Ο Roberto Volterri ''βλέπει'' ιπτάμενα αντικείμενα στο “The Crucifixion” του 14ου αιώνα ή αλλιώς ''Η Βαπτιση Του Κυριου'' του Aert De Gelder ή ακόμα και στο “The Annunciation” by Carlo Crivelli (1486). Είναι όμως έτσι;
 
                                                                                      


 ''Η Βάπτιση Του Κυρίου"


nlo on ancient paintings 08 UFO On Ancient Paintings
“The Annunciation” *

*(Εδώ είναι σαφής ο θρησκευτικός προσανατολισμός με τήν παρουσία του λευκού περιστεριού ως αναπαράσταση Του Αγίου Πνέυματος.)


*(Κάντε κλίκ στην είκονα για μεγένθυση)

Ο ισχυρισμός του Roberο Volterri περι Α.Τ.Ι.Α καταρρίπτεται. Καθώς είναι εμφανές 
οτι απεικονίζεται να ''ανοίγουν οι ουρανοί'' ως ενέργεια της Θείας Χάριτος με συνοδία πρώσοπα Αγγελικών Χαιρουβίμ.



Ανάλογοι υσχιρισμοί υπαρχουν και για το έργο: 
Il Miracolo Della Neve (c. 1428). Masolino da Panicale. (Napoli, Museo Nazionale di Capodimonte.)  
Και πάλι εδω μια πιο προσεκτική ματιά κάνει ξεκάθαρη την παρουσία της συνήθειας 
των Ιταλών ζωγράφων του 15ου αιώνα,να απεικονήζουν το Θείο εν μέσω νεφέλης.

*(Κάντε κλίκ στην είκονα για μεγένθυση)


Ο Volterri ανάφερει πως βρίσκει καταπληκτικές ομοιότητες στο έργο “ La Tebaide” 
του Paolo Uccello με φωτογραφίες UFO που πάρθηκαν την δεκαετία του ’50 
στις Η.Π.Α.! (Τα γνωστά ΑΤΙΑ σε σχήμα ''καπέλου''.)



Η φαντασία του Volterri εδω ξεπερνά την πραγματικότιτα. 
Το πρώσοπο που προσκυνά τον εσταυρωμένο Ιησού Χριστό δεν είναι άλλο από 
τον Άγιο Ιερεμία, οπού σε ολούς σχεδόν τούς πίνακες έχει παντά το κόκκινο καπέλο
του καρδινάλιου να τον συνοδεύει!


Παραθέτουμε ενα μικρό μέρος απο πίνακες με τόν Άγιο Ιερεμία και το κόκκινο 
καπέλο δίπλα του.




Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι δέν υπάρχει κανένα ATIA στο έργο “ La Tebaide” του Paolo Uccello. Πρόκειτε απλά γιά το κόκκινο καπέλο τού καρδινάλιου με εμφανή μάλιστα και τα χαρακτηριστικά ''γορδόνια'' του.

Ένα άλλο ''διάσημο'' έργο είναι το CRUCIFIXION Svetitskhoveli Cathedral, Mtskheta, Georgia

 

Αν μελετήσει κανείς την Βυζαντινή Αγειογραφεία, αντιλαμβάνετε την σχεδόν καθολική συνήθεια των Αγιογράφων της εποχής να τοποθετούν δίπλα Στόν Εσταυρωμένο Κύριο δύο πρώσοπα άλλοτε μέσα σε κύκλο και άλλες φορές εν μέσω ''πύρινης φλόγας''. Στήν πραγματικότητα δέν είναι τίποτα άλλο παρά η αναπαράσταση του ήλιου και της σελήνης.
 
*(Κάτι το όπιο υσχίει και στο CRUCIFIXION - Η Σταύρωση, αντιλαμβανώμενος κανείς και εδώ την παρουσία των πρωσόπων.) 

Παραθέτουμε και εδώ μια μικρή αναφορά σε εικόνες οπου είναι εμφανής η αναπαράσταση του ήλιου και της σελήνης είτε μέσα σε κύκλο, είτε εν μέσω ''πύρινης φλόγας''.



Αναλύωντας διεξοδικά λοιπόν το φαινόμενο των ΑΤΙΑ σε πίνακες να κάνουμε αναφορά στήν θέση της ορθοδοξίας περί μη-ύπαρξης εξωγήινων αντικειμενών, αλλά δαιμονικών δυνάμεων πίσω απο αυτά με σκόπο την ''πλάνη'' των ανθρώπων και την 
απομάκρυνση τους απο την πίστη Στόν Τριαδικό Θεό, Πατήρ-Υιό και Άγιο Πνεύμα.
 

                                  Τέλος ιδιέτερη σημασία σήμερα αποκτούν οι 
                                                Διδαχές περί εσχάτων και Αντιχρίστου
                                              απο τον Όσιο Γαβριήλ τον δια Χριστόν σαλό :

Στα χρόνια του Αντιχρίστου οι άνθρωποι θα περιμένουν τη σωτηρία από το Διάστημα.Αυτό θα είναι το μεγαλύτερο τέχνασμα του διαβόλου.
Η ανθρωπότητα θα ζητεί βοήθεια από τους εξωγήινους, χωρίς να γνωρίζει 
ότι αυτοί στην πραγματικότητα είναι δαίμονες.


ΠΗΓΗ : Αμαρτωλός - ανάξιος



Kindly Bookmark this Post using your favorite Bookmarking service:
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
!-

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.